2009. július 10., péntek

Címke

Múlt héten teljes lázban égtem, hogy saját címkét gyártsak. Hosszas családi tanakodást követően, Lacim segítségével elkészült néhány példány. Ez sem volt ám sima menet. Először is hatalmas városunkban :) végigjártam az összes létező papírboltot, kézimunkaboltot, hogy beszerezzem a szükséges transzferpapírt. Mondanom sem kell, hogy sehol nem találtam. Mégcsak nem is hallottak róla! Egyszercsak jött az isteni szikra, hogy eseleg a Fuji-ban lehet kapni, hiszen ott textilre is nyomtatnak fotókat. Hát igen!!! Sikerült.
Lacim szegény már a falra mászott tőlem, mivel addig nyúztam, míg nem segített elkészíteni a számítógépen a végleges formát. Aztán következett az a lépés, ahogy többeknél olvastam, hogy
rávasalom, majd fixálom sütőpapírral. Na igen, itt jött a következő gond!!! A sütőpapírra ráragadt a minta, így lejött a szalagról. Amint tovább vasaltam a papír ragadt a szalagra. Majdnem feladtam, amikor Szarvasmicitől jött a következő zseniális ötlet, hogy a kétoldalas vetex hátlapja nem ragad rá. Na ez is jó volt, de többszöri használat után az is ragadt. Így maradtam most a zsírpapírnál. Nekem ez vált be!

0 megjegyzés: